Sayfalar

29 Haziran 2015 Pazartesi

Çizgili Fiyonklu Bluz


Dikiş makinasını ortalığa çıkarınca şunu da diksem bunu da diksem diyorum ve sürekli elim bir onda bir şunda dolanıp duruyorum..Diktiklerimin yanı sıra aklımda dikilmeyi bekleyen bin bir çeşit şey :)
Kumaşım Baykumaş'tan geçen hafta geldi..Hatta gelenlerin çoğunu diktim desem yeridir bu kez :)


Kalıp Burda Şubat 2014 125 numaralı model.Sadece bir göğüs pensi var..Basit bir model..Yakayı ben açıp bir fiyonk ekledim sadece


Zorla çekilmiş bir kaç kare..Anne poz vermeye çalışıyor küçük hanım kaçış derdinde..
Mutlu ve güzel haftalar herkese

7 yorum:

  1. Harika olmuş fotoğraflarda öyle, bayıldım 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok cici bir model, gömlekte fları çok seviyorum. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok zayıflamışsınız bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki oruçlu olmamın etkisiyle biraz süzülmüş olabilirim :) ama zayıflamadım aslında :)

      Sil
  4. Bencede çok zayıflamışsınız, harika olmuş. Darısı benim başıma inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...