Sayfalar

18 Haziran 2014 Çarşamba

Mobilya Boyamadaki Son Durum :)


Bir süre önce paylaşmıştım boyadığımız sandalyeleri..Sonuç budur efenim..İkea'ya gittik yenisini aldık geldik..
Mükemmeliyetci bir yapınız varsa böyle bir işe kalkışmayın.Benden size tavsiye evde büyük mobilyaları boyamaya kalkıp bozmayın..Tamam bir şekilde oluyor ama öyle işin profesyonelleri gibi olmuyor..Ki şöyle söyliyim..Evdeki boyadan sonra eşim iş yerine götürüp zımpara atıp yeni aldığımız yağlı boya ile de boyadı.Hem de kompresörle.Yani fırça ile bile diil..Yine de öyle düzgün bir yapı olmadı..Bizde yensini aldık geldik..Bir ton boyaya boşuna para harcadık.Ki emeğimizi hiç söylemiyim bile..
Bu yazıyı tamamen yapmaya kalkışacaklara bilgi olsun diye yazıyorum ;)

Bu arada elim değdi tabi yine..Böyle cici çiçekli kumaşla minder yaptım onlara

12 yorum:

  1. Canım eline sağlık ne kadar ferah görünmüş çok beğendim. Bence uğraştığına değmış harika. Minderler ayrıca güzel zaten. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da yazdığım gibi yenisini alınca iyi oldu..Kısmet değilmiş boya işini beceremedik malesef..

      Sil
  2. Hmm boya işi böyle oldu demek...neyse canın sağolsun yapacak bişey yok, şu an takımın ve minderleri harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ebru'cum..Malesef boya olayı olmadı.Yani görüntüsü açıkçası içime sinmedi..

      Sil
  3. Ben de merak ediyordum nooldu sandalyelerin son durumu diye;))o kadar emek ve harcanan boya masrafina yazik olmus ama olsun..bu da bir tecrube sonucta;))guzel gunlerde kullanin yenilerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sağlık olsun,kısmet böyleymiş..Ben de kalkışacak olanlara bilgi olsun diye paylaştım..Yani açıkçası benim içime sinmedi..Salonumun ortasında öyle bir görüntü..
      Teşekkürler..

      Sil
  4. ben bu boya işinden her zaman mükemmel sonuç alınıyor diye düşünüyordum gerçekten faydalı bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diimi ben de öyle sanıyordum..İşin profesyonlleri yapar belki ama,yok evde olmuyor..Bizimkiler çöpe gitti başkalarınınki ziyan olmasın diye paylaştım canım..Ben biraz da titizim öyle herşey de içime sinmez..

      Sil
  5. ÇOk güzel olmuş. Çok yakışmış hakikaten. Benim masamda ikea canavar gibi çıktı derlerya öyle oldu. Ama sandalyelerde oradan dı ve onlarda çok mutlu olmadık. Seninkilerde çok güzel duruyor. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi boya yaptın canım?
      Teşekkür ediyorum bu arada..

      Sil
  6. Emeğine sağlık çok güzeller. Benim de hayaim bembeyaz ev :) bloguma beklerim http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/ görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,İkea'dakiler iyi yapmışlar ;) aldık geldik biz de ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...