Sayfalar

22 Ekim 2013 Salı

Bİz,bayram...


Merhabalar
Biz bir süredir hastalıklarla mücadele ediyoruz.O yüzden buralara uğrayamadık..Ve hala da ikimizde hastayız :( Sanırım artık 2 ay olacak.2 enfeksiyon 2 grip geçirdik(geçiriyoruz) Öksürme hala devam..Bayramdan önce tam 1 yaş aşılarını yaptıracağım günün gecesi yine ateşi yükseldi.Diş geliyor sandım ama yok.Yine enfeksiyon..Dolayısı ile aşılarda kaldı.Bu hafta toparlarlıyor gibi ama bakalım aşıları nasıl atlatıcaz..
Ben de bayramdan beri gribim.İlaçlarım bitiyor nerdeyse ama hala iyileşme yönünde bir adım yok.
Artık hastalıklardan cidden bunaldım.Ama yine de şükrediyorum.Allah dermansız dert vermesin..
 
 
Post fotoğrafsız olmasın dedim.Bunlarda bayramın ilk sabahından kareler..
Saç bandını ben yaptım yine :) Bu ara bu tarz bant yapmaya sardım :) Bir ara vakit bulursam paylaşırım yapımını da..
 
 Sabahları japon gibi uyanıyor bazen benim kuzum :) 

 
Bu da bayramın başka bir gününden bir kare.Telefonla çekildiği için çok net değil..
 Not;Beni merak edip mail atan arkadaşlarıma tek tek dönemediğim için özür dilerim.Beni önemsediğiniz için teşekkür ederim.. Hepinize sağlıklı,mutlu günler diliyorum..

26 yorum:

  1. Maşallah sizlere. Ne kadar güzelsiniz, analı kızlı. Allah mutluluğunuzu daim etsin..:))

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, zaten ailede biri grip oldu mu ilkbahara kadar ondan ona dolaşır durur bu hastalık, ne yapsanız faydasız. Dediğin gibi Allah dermansız dert vermesin. Ne tatlı olmuş bayramlıklarla miniğiniz Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Hande'cim :( Geçicek inşallah..Teşekkürler sağolasın..

      Sil
  3. çok geçmiş olsun artık iyice size benzemeye başlamış kızınız :) çok tatlı 41 kere maaşallah evet o bantı n yapım aşamalarını bende istiyorum haftaya nazın doğum günü orjinal saç bandı elbisesine takım yaparsam süper olacak sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyor değil mi :)) Şİmdiden kutluyorum fıstığın yeni yaşını,paylaşmaya çalışıcam en kısa zamanda inşallah..

      Sil
  4. ayyy ne kadar da tatlısınız anne kız maşallah:) artık bu anne kız fotolarına baktıkça pek bi duygulanıyorum, biz kızımla nasıl olacağız acaba diye düşünmeden edemiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı Burcu'cum çok yakında sizi de böyle göreceğiz inşallah,sağlıkla gelsin de İpek böceği ;)

      Sil
  5. Geçmiş olsun çok uzun sürmüş hastalık. Kızınıza maşallah öyle güzel gülüyor ki, burdan beni de gülümsetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Ebru'cum...Yavrularımız hep gülsün inşallah..

      Sil
  6. canııııııııııııııımmmmmmmmmm yapma böyler şeyler noolur resmen fotolara bakarken eridim buğlem mükemmel cıkmış 41 kere masallah nasıl ımrendım anlatamam bende 21 haftalık hamıleyım ve kız bebek beklıyorum,buglem ablası gıbı tatlı ve cilveli olur inşalllllaaaaaaaaaaahhhh..buğleme bakarken kac kere masallah dedıgımı hatırlamıyorum bıle:) ömrü uzun bahtı acık olsun inşallah cooooooooooooooooooooookkk optum prensesı ve senii...özlemmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne içten yazmışsın Özlem'cim :)) Sanki karşımda konuşuyorsun gibi hissettim okurken ve yüzümde kocaman bir tebessüm belirdi,sağlıkla gelsin inşallah senin meleğin de,bak o zaman göreceksin en tatlısı en güzeli senin yavrun olacak,öperim..

      Sil
  7. Yerim ben onu onunla bayramda hergün ki gibi güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Öyle elbet,bi cilvelendi görsen,her yaramazlık sonunda bi mimikler yapıyor gel de kız,aksine sarılıp mıncırasım geliyor :)

      Sil
  8. ah geçmiş olsun her ikinize de canlarım, allah başka dert vernesin inşallah! bu arada Pervin de kucağımdaydı yazını okurken senin kızını görünce kendisi çok büyükmüş gibi ayyyyy bebeeee cicciiii diye sevdi :) bi gün buluşmak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım,ayyy ne güzel olur cidden sen ne tarafta oturuyorsun cnm?Öperiz kocaman sizi fıstıklar..

      Sil
  9. Anne-kız ne tatlısınız, maşallah size. Bu arada çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. Ayyy bu kız kocaman olmuşş amaaaa :) Çoookk tatlı maşaşllahh..Canım büyük geçmiş olsun, umarım artık iyi olursunuz da keyfinizi yerine gelir.sevgiler size..

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun cnm. artık hastalıklar direnç gösteriyomuş ilaçlara. inşallah çabucak geçer. cici kızımızı öp benim yerime de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm akşam haberlerde ben de izledim,ne yapacağız bilmem :( Öptüm bile ;)

      Sil
  12. çok çok geçmiş olsun :( kızın maşallah çok tatlı yerim ki onu

    YanıtlaSil
  13. Maşallah o kadar tatlı ki ilaç olur insana:))acil şifalar ikinize de..

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun canım. uzun zamandır sessiz okuyucunum bu sefer yorum yazayım dedim :) Elora çok tatlı. çok tatlı pozlar veriyo maşallah. Ah bide bizim Ela 'da böyle pozlar verse ama nerdeeee
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. oyyy
    gözlerinin içi gülüyor maşallah
    aynı elbiseden bende kızıma aldım:)

    YanıtlaSil
  16. Allah nazarlardan saklasın. Şimdi adını hatırlamıyorum ve emin değilim ama panikle yazıyorum: Zannederim küçük hanımın arkasında görünen çiçek zehirliydi. Çocuk bu ne yapacağı belli olmaz, ulaşamayacağı bir yerlere kaldırıverin lütfen. Hatta bu şeker şeyler buldukları her bir şeyin tadına bakmaya pek meraklı olduklarından mümkünse laftan sözden anlayıncaya kadar bitki konusunda hassas davranalım. Allaha emanet. Ben oğlumu büyütürken evimizde bu çiçek hep vardı ve Allahtan bizimki bunu kaşla göz arasında yemeye kalkmadı, azıcık iştahsız bir bebek olmasının faydasını gördük:) Ama çiçeğin zehirli olduğunu öğrendiğimde dehşete düşmüştüm. Belki yanılıyor da olabilirim. Uyarayım dedim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...