Sayfalar

19 Eylül 2013 Perşembe

Çiçekli Ceket..


Cumartesi gününden bu yana sıkıntılı günler yaşıyorum.Cumartesi güne çok iyi başlamıştık oysa,hatta o gün bizim yıl dönümümüzdü.Kahvaltıdan sonra çıkmak için hazırlanmaya başlamıştık ki eşim Buğlişin ateşi var sanki dedi,ölçtüm 39.8 geldi.Nasıl panik olduk tahmin edin :( Hemen ılık suya soktuk.Bir süre uyguladık fitil de verdim ama kar etmedi. Hemen hastaneye götürdük.Tahlil yapıldı birşey çıkmadı.neyse ateş normale dönünce eve döndük.Bir kaç saat sonra tekrar 40'a çıktı ateş ilaçlara rağmen.Bu sefer buz gibi suya soktuk ve yine doğru hastaneye.İlk ateş sonrası çok az ayaklarında kızarmalar başladı,daha sonra artmaya başladı derken tüm vücuda yayıldı :( Şu an vücudu felaket durumda :( Kimi çok büyüyüp patlıyor,nedeni bilinmiyor tahlil sonuçlarını bekliyoruz.Tahlil için kan verirken de helak oldu yavrum eller kollar mosmor.5 tüp kan alınınca küçücük çocuktan alınırken hemoliz olmuş kan,olmadı bir daha olmadı bir daha,tam 4 kez alındı :( İnşallah ciddi birşey çıkmaz.İnsanın evladının hastalığı ne zor.Allahım onları hep korusun..


Sıkıntılı olduğum anlarda dikiş dikmek iyi geliyor bana,biraz olsun sıyrılıyorum.Dün gece meleğimi uyutunca Baykumaş'tan gelen kumaşlarımla diktim bu ceketi..Kalıbını eski çıkardığım kalıplardan kullandım.Ama hangi sayı bilemiyorum.Giydiğim zaman mutlaka üzerimde paylaşacağım..
Sağlıklı günler olsun herkese..

14 yorum:

  1. çok geçmiş olsun..cekette çok güzel gözüküyor eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım umarım iyidir meleğin beklemedeyim.

    YanıtlaSil
  3. Canımsın geçmiş olsun. Yeni yeni şeyler duyuyoruz. Neden olurmuş.

    YanıtlaSil
  4. ççookk geçmiş olsun :(( çeketinde çok gzl olmuş mutlu günlerde giymek nasip olsun

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, umarım ciddi bişey yoktur. Tez zamanda iyileşmesini diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun minnoşa, kıyamam ben ona, hemencik iyileşsin :(

    YanıtlaSil
  7. Ahhh çok geçmiş olsun
    çocuğun hasta olacağına sen ol denir ya hep çok zordur
    ceket çok güzel olmuş
    böyle zamanlarde insanın elini oyalayan hobilerin olması ne kadar güzel

    YanıtlaSil
  8. Çarçabuk iyileşsin minik melek , umarım ciddi birşeyi yoktur:(

    YanıtlaSil
  9. çok çok geçmiş olsun inşallah iyi olacak annesi.
    ellerine sağlık çok hoş ceket güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Çocukların rahatsızlığı çok zor oluyor. Özellikle anneler için. :(

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun canım inşallah önemli birşey değildir.hemen iyilessin kuzucuk.haber ver mutlaka

    YanıtlaSil
  12. rabbim acil şifa versin canım.umarım kötü bir şey çıkmaz.dua edin rabbime minik meleğinizi her türlü kötülükten korusun.insanları nazarları değiyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Her zaman için sık kullanılanlarımdasınız, beni sizde çeken şey "ya insanlar tüm bunları yapacak zamanı nerden buluyorlar?" dedirtmeniz çok çok geçmiş olsun bu zor gününüzde bile zamanı mükemmel kullanmışsınız keşke ben de çok çok daha basit konularda bile o zaman diliminde iptal olmasam başarılarınızın devamını dilerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederiz,şimdilerde yavaş yavaş toparlıyor kuzum çok şükür..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...