Sayfalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

İftar Masası


Ramazan ayı bitmeden nihayet bir iftar masası hazırlayabildim :)
Malum geçen yıl da hamileliğimin son dönemlerine  denk geldiği için hazırlayamamıştım.
Kalabalık iftar sofralarını oldum olası çok severim.
Öyle olduğunda daha bir keyifli oluyor ramazan ayı.
Dün gece hem eşimin ablası hem de benim ablamlar hep birlikte iftar yaptık..


 

Bamya kızartması ilk kez denediğim bir tat.Geçenlerde aldığım bamyaların içinden irice çıkanları ayırmıştım denerim diye.Pek çok farklı hazırlama biçimini okudum.Ben hiç haşlamadan önce yumurtaya daha sonra mısır ununa batırıp bol yağda kızarttım.Ama haşlansa daha lezzetli olur sanki..Bir de tabi sıcak sıcak yense.Ama iftar sofrası için malesef böyle bir şansımız yoktu..

 Hazır yufkadan istridye börek.Oldukça pratik ve görsel olarak çok güzel bir sunum.Bunlaarı ben hazırlamadım.Ama daha sonra mutlaka paylaşırım hazırlanışını.Hem hazırlayıp buzluğa koyuyorsunuz.Acil durumlarda çıkar pişir.


Yoğurtlu köz patlıcan salatası...
Daha önce közlanmiş patlıcanları domatesli,soğanlı olarak pek çok kez hazırlamıştım.Yoğurtlu ilk kez denedim.Böyle de çok keyifli oluyor.Zaten sıcak havalarda yoğurtlular daha keyifle yenilen tatlar oluyor bence.
Menümüz...
Çorba,köfte,pilav,zeytinyağlı yaprak sarması,zeytinyağlı barbunya,zeytinyağlı taze fasulye,köz patlıcan salatası,haydarili salatalık dilimleri,bamya kızartması,yoğurtlu köz kırmızı biber salatası,mısırlı meksika fasulye salatası,karışık domates soslu kızartma,istridye börek,tatlılar..

16 yorum:

  1. Masa çok şık görünüyor yemeklerde çok leziz, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik,sofra super gozukuyor:) en ilgimi ceken yiyecek ise bamba kizartmasi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Selin'cim,bamya kızartmasını ben de ilk kez denedim :)

      Sil
  3. Masa çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Haydarili salatalık dilimlerini mutlaka denemem gerekiyor,çok güzel görünüyorç

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. lezzetli bir iftar sofrasi olmuş belli:) allah kabul etsin. iyi ramazanlar

    YanıtlaSil
  6. çok çok şık bir masa olmuş. ama buğlemle birlikte zor olmadı mı canım? çeşit çok, kuzucuk ne yaptı sen bunları yaparken :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonu eşim evde olduğu için Buğlişle o ilgilendi,bende mamaları hazırladım canım :) Ama bu tarz yemek davetlerinde mutlaka önceden listemi hazırlarım.Daha sonra yapılacakları sırası ile not ederim.Bu şekilde hem daha pratik oluyor,hem de daha seri yapıyorum :)

      Sil
  7. Hepsi süper lezzetli görünüyor.Sunum da çok şık. Allah sofranızın bereketini arttırsın.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,hepimizin inşallah,çok teşekkürler :)

      Sil
  8. yine çok şık bir sofra, hele o salatalıkların sunumu harika harika, ellerine sağlık cnm herşey mükemller görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir sofra her zamanki gibi cok sik ellerine saglik

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...