Sayfalar

11 Eylül 2011 Pazar

FikriMühim Raid Haşerelere Karşı Otomatik Çözüm Kampanyası...


Merhabalar
Fikrimühim de yeni bir kampanya ve yeni bir deneyim.
Raid'in yeni ürünü Raid Otomatik Sprey.Malum yaz ayları havaların ısınmasıyla doğadaki haşereler de artış gösteriyor.Sivrisinekler vb haşereler korkulu rüyamız haline geliyor.Bunlardan korunmak amaçlı üretilen çeşitli ürünler var.Ama Raid'in bu ürünü sanırım diğerlerine rağmen en güzeli oldu.Neden mi bu ürün sadece sivri sineklerle değil tüm haşerelerle savaşıyor hem de içeriğindeki krizantem çiçeği özü ekstresiyle rahatsız edici bir kokusu olmuyor.Bu özelliği ile çocukların bulunduğu ortamlarda da gönül rahatlığı ile kullanılabilir.Bir de diğer klasik spreylerin 5saniyede havaya bıraktığı kadar aktif maddeyi 24 saate yayması sebebiyle de çok ekonomik.
 

Ürün işte gayet anlamlı bir biçimde tasarlanmış bu güzel kutu içinde pazartesi günü ulaştı elime.Bir haftadır kullanıyorum ve olumlu etkilerini görüyorum.Bir sitede oturuyorum,düzenli olarak bahçe ve bina içi(koridorlar) ilaçlansa da yine de zaman zaman farklı haşereler gözleyebiliyordum.Özellikle yaz aylarında bu durum daha da artıyordu.Artık onlardan da kurtulmuş oldum.Hem de ekstra bir uğraş gerektirmeden.7dk da bir o kendi kendine görevini yerine getiriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...