Sayfalar

11 Ağustos 2016 Perşembe

Dikiş;Jean Solopet Etek


Bu jean kumaşı alalı epey oldu.Hafif likralı yumuşak bir jean kumaş.Bir sürü şey geçti aslında aklımdan dikmek için yelek,etek,pantalon..En son solopet eteğe karar verdim.


Kalıp olarak 2015 Ağustos Burda'sı 110 numaralı etek modelini kullandım.Etek kalıbını çıkarınca ön paraçayı kendim oluşturup askıları yine o parçaya ekledim.




Dikişleri farklı renk iple yapytım.Malum satın aldığımız jean giysilerde genelde bu tarz oluyor ve çok daha güzel bir görünüm sağlıyor..


Düğme olarak yine dikiş ipinin rengine yakın renk metal düğme kullandım..



Arka kısmı


Fermuarı arka ortada yaptım


6 yorum:

  1. O kadar güzel olmuş ve o kadar çok yakışmışki anlatamam. Ellerinize sağlık zarif ve narin kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Funda Hanım'cım,çok naziksiniz..

      Sil
  2. Bu ayki burda dergisinde farklı bir salopet kalıbı var, onu dikmeye niyetliydim ama sizinki çok daha güzel, çok yakışmış, güle güle kullanın. Ben de mi bu şekilde diksem diye düşünmeye başladım şimdi:) pis kopyacıyımdır;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana,dikerseniz çok da mutlu olurum :),bu ayki dergiyi henüz almadım,merak ettim şimdi,hemen almalı..kocaman sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...