Sayfalar

18 Eylül 2014 Perşembe

Hazırlıklar;Gül nakışlı lavanta keselerimiz


İki yaşımızı tamamlamaya sayılı günler kala hazırlıklara başladım bile..
Bu işlemeli lavanta keseleri doğum günümüz için..


Her zaman planlı hareket etmeyi yeğelerim,kendimi son ana sıkıştırmaktan hiç hoşlanmam.Daha vakit var belki ama ben şimdiden hazırladım..
Çünkü her an ani ve umulmadık aksilikler olabiliyor..


Görüldüğü üzre el nakışı güllerden yaptım keselerimize..Sonra dikerken ağız kısmına dantel diktim.Lavantaları elyaf içerisine koyarak yerleştiricem.Lavantayı alınca tamamlayacağım tabi..Son olarak bağlama işini de kadife ince kurdela ile yapıyorum..
Beğendiniz mi bakalım ?


23 yorum:

  1. Super yine zevkini konusturmussun sevgili adasim.planli hareket etmek gercektede insanin hayatini kolaylastiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle,hem böylece boşuna stres olmuyor insan,teşekkür ederim adaşım ;)

      Sil
  2. Nefis olmuş çok zarif! ellerine sağlık .. lavanta kokulu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. evet beğendik çok ciciler :)
    hem basit görünüyor hem de çok şıkkk

    YanıtlaSil
  4. her zaman planlı olmak en iyi olanı :) minik hediyeler ayrıca çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Beğenmek ne kelime, bayıldım, çok şirin çok tatlı olmuşlar.
    Kesinlikle aynı fikirdeyim ''sen işini kış tut, yaz çıkarsa bahtına'' diye boşa dememişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya'cım öyle güzel yorumlar bırakıyorsun ki her okuduğumda şımarıyorum bi parça :) Çok teşekkür ediyorum bu arada...

      Sil
  6. Bana sorarsan eğer çok beğendim. Kızınız annesiyle grur duymalı bence. Ne kadar emek harcanmıştır kimbilir. O nakış detayı yok mu? Muhteşem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah büyüyünce kızım da öyle düşüşnür,zaten amacım hep ona keyifli anılar bırakmak,çok teşekkürler canım..

      Sil
  7. Beğenmek ne kelimee bayıldımm!! Biz de annemle nişanım için böyle bi lavantalı keseli bi şeyler düşünüyoruz, bebek versiyonunu görünce çook hoşuma gitti :) Allah daha nice doğum günlerini göstersin size sağlıkla sıhhatle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallah canım,yapın tabi hem mis kokulu hediyele almak herkesi mutlu eder ;) ÇOk teşekkür ediyorum..

      Sil
  8. Eline sağlık canım çok zevkli çok güzel olmuşlar. Planlı hareket etmeyi ben de çok severim ama bazen kararsızlık sebebiyle geçe bırakıp ucu ucuna yetiştirdiğim de olur. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  10. O kadar zevklisinki keseler bile bu kadar şık olduğuna göre doğum günü partisi herhalde muhteşem olur :) ayrıca her yaptığın elişinde bir asillik var bu keselerde olduğu gibi ellerine sağlık canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy,bu şahen sözler için çok teşekkürler Meltem'cim :)

      Sil
  11. Ellerine sağlık süppper olmuşlar şimdiden nice mutlu yaşları olsun fıstığın :)
    Bir de o güllerin yapımı anlatırmısın çoook güzeller :)

    YanıtlaSil
  12. Ben çalışmalarınızı çok beğeniyorum gerçekten hepsi harika. Ama sizden isteğim mesela yapılışını basit adımlarla anlatsanız ya da bunun gibi ufak şeylerde en azından ölçü verseniz. Bu mümkün mü?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...