Sayfalar

4 Eylül 2014 Perşembe

Brezilya Nakışı;Güller,kalp...


Her görüp beğendiğim şeyi yapmassam içim asla rahat etmez..
İnternet sağ olsun öyle büyük yardımcı ki..
Güzel nimetlerinden faydalanıyorum bol bol..
Nasıl yapılır..teknikler nedir..Uygulamalar...Öyle güzel bir sürü yerli yabancı video var ki..İnsan yeter ki yapmak istesin..


Önce kumaşıma kalp şeklini çizdim gerisi tamamen göz zevkime göre şekillendi..Güller,yapraklar..
Yaptıkça uzun uzun bakıyorum,ne yapsam,ne yakışır diye..Fena da olmadı sanki ne dersiniz..


Tabi bol sabır işi.Sabırlı değilseniz asla kalkışmayın.Bir de benim gibi tez canlıysanız vay parmakların haline..An itibari ile işaret parmağım sızlamakta..Ama sonuç için değemez mi ki :)


Rokoko ve brezilya nakışında uygulanan teknikleri kullanarak yapmaya çalışıyorum..
Tabi ben bu işin ehli değilim acamiyim,ama fena da olmuyor sanki nedersiniz..

 Az bi işi kaldı
Bitince kırlent olucak inşallah..
Sanırım bu işin devamı gelicek..
Pek sevdim..


Sevgiler..

24 yorum:

  1. Kesinlikle böyle bir güzellik için değer. Harika bir terapi şu sonucu izlemek bile. Ki süreç daha da zevklidir eminim:) Hem kim böyle bir kırlente sahip olmak istemez ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Diimi..Evet yapması da gerçekten çok keyifli..Düm düz bir kumaşa istediğiniz görüntüyü veriyorsunuz..Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Ayy ağzım bir karış açıkta kaldı inanki harika olmuş bu... bayılıyorum senin zevkine zaten çok güzel olmuş canım kırlent halinide merakla bekliyorum eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Meltem'cim..tamamladım fotoğraflıyım paylaşıcam mutlaka..

      Sil
  3. amanınnn,çok şiriiin,hem de kalp şeklindeeee :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bende herşeyi merak edenlerdenim bazen iyi bazen de yorucu oluyor :) çok güzel bir çalışma olmuş canım, sonucu merakla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen fazlasıyla yorucu olabiliyor Nur'cum ama sonuç tatmin edici olup yüzünde kocaman bir tebessüm oluşunca yorgunluğu gidiveriyor :) Çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  5. Her zamanki gibi çok hoş olmuş. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. tek kelimekle muhtesem :) bayılıyorum el işçiliğine çok yeteneklisin canım ve benimde favorimsin :) bende biran önce nakiş makıiası + dikiş makınası istiyorum.Benimki almanyada kaldı :( getiremedim trde hangileri iyidir tavsiyelerin varmı canım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül'cüm bu yaptığım el nakışı, benim makinam bu işlevi görmüyor..Bu sebeple ne yazık ki yardımcı olamayacağım..Bu tarz makinayla deneyimli olanlara danış istersen..Teşekkürler canım bu arada..

      Sil
    2. tsk ama ben senın dikiş makinan olduğunu düsünüyordum ???? normal dikiş için ??

      Sil
    3. Dikiş makinam var zaten Gül'cüm yoksa elde dikilmez ki diktiklerim,sadece dikiş özelliği var makinamın nakış yapmıyor onu demek istedim canım..

      Sil
  7. Elinize sağlık. İnanın hiç acemi işi gibi değil. Renkler de insanın içini açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım pastel renklerin huzur verici etkisi ile daha bir sevimli oldu görüntü,nazik yorumunuz için çok teşekkürler..İşin ehli olanlar hataları görür elbet ama bu kadarı da yeterli bir başarı benim için de,sevgiler :)

      Sil
  8. Tevazuya hiç gerek yok, bu şahane olmuş hele ki ilk deneme için. Şimdi görünce yine heveslendim bak. Bir de fotoğraflar ve renkler insanın içini açıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heveslendiysen hiç durma hemen başla Ebru'cum,inan öyle keyifli ki..Çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  9. fena olmamış ne demek harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle harika olmuş, ellerine sağlık. Ben de el işlerini çok seviyorum ama bebiş izin vermiyor bi de mezuniyetim bu alanları kapsamasına rağmen :) Sanırım kursta bayanlarla bol bol yapınca eve doymuş olarak dönüyorum. Ama sizi çok takdir ediyorum harika işler yapıyorsunuz ve seçimler çok zevkli , bir numaralı takipçinizim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzümü kocaman gülümseten bir yorum :) Çok teşekkür ediyorum..benim ki de evde sıkılmışlığın verdiği terapiler bir nevi.Uzun zaman oldu evdeyim..Haliyle sıkılıyor insan..Böyle şeyler yaptıkça biraz rahatlıyorum..Henüz kızımı da bırakıp işe gidemiyorum :(
      İşi bilenden böyle hoş sözler duymak daha da bir keyifli,kocaman sevgiler,teşekkürler..

      Sil
  11. cok cok güzel olmuş ellerinize sağlık..renk secimiz müthiş nakışın güzelliği kadar renklerimn uyumuda etki,liyor insanı,ellerinize sağlık..acaba kullandığınız kumaşın adı cinsi nedir? tesekkür ederim. sevgiler mrv

    YanıtlaSil
  12. Bende bu sıra brezilya işine kafayı taktım aç gözlüyüm herşeyi beğeniyorum,kurdela nakışı mı yapsam brezilya mı punch mı Allahım ben emekli olup kurslara gitmeliyim...ellerine sağlık arkadaşım tek kelime ile muhteşem olmuş kırlent güle güle kullan...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...