Sayfalar

6 Mart 2014 Perşembe

Anneli Kızlı Ceketlerimiz


Uzunca bir aradan sonra dikiş dikmek epey keyifliydi.Malum kışı yaşayamadan bahar geldi.Bu havalarda giyilebilecek birer ceketimiz olsun ama diimi :)
Hem de bir örnek.
Kumaşım da Baykumaş'ın aylar önce gönderdiği cici kumaşlardan.


Kızımınkini aslında kumaş artınca pratik kesiverdim.Hatta volanlı yapmak için olmayınca onun etek kısmını fırfırlı yaptım.Astarlamak için ise yine Baykumaş'ın gönderdiği penyeyi kullandım.Yumaşacık oldu.Benim ceketimde ise Burda Şubat sayısı 115 numaralı kalıbı kullandım.Fakat kol üst kısmındaki ayrıntıyı yapmadım.Kalıp çoook güzel.Yapmak isteyenlere tavsiye olunur :)
Haftasonu kar yağmassa giyeriz artık :)

11 yorum:

  1. Her ikiniz de güzel günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar, bu ceketten ben de diktim ve ben de çok sevdim. volan kısmını ve yaka patını deri uyguladım, ben de kol üstündeki detayı yapmadım ama benim kumaşım daha düz renge yakın olduğu için o detayı uygulasam güzel olurmuş. Neyse ellerinize sağlık, güzel günlerde analı kızlı gıyın. :) Sevgiler . http://hobylst.blogspot.com.tr/2014/02/deri-detayl-ceket-jacket-with-leather.html

    YanıtlaSil
  3. Ama çok güzel olmuşlar size de eminim çok yakışır .eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevda'cım.Bu aralar artık ne yapsam kızıma da yapmak istiyorum :)

      Sil
  4. Dikiş konusunda çok beceriklisiniz ellerinize sağlık izleyicilerinizdenim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. En sevdigim.seylerden biri ana-kiz bir giyinmek.ama benim kiz sevmiyor:) kucukken kiymetini bilmek lazim .ayrica ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Evet simdi istediğimi giydiriyorum ama sanırım ileride kendi sececek :)

      Sil
  6. Kızınızla iyi günlerde giyinin ellerinize sağlık, bu arada izleyicilerinizdenim banada bekliyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. İnsanın dikmesi ayrı güzel üstüne birde kızının olması çok daha güzel.
    Dikişle ilgili birşey ararken rastladım sitenize
    hiç sıkılmadan neredeyse son sayfalara kadar gezdim çok beğendiğimi söylemek isterim.
    Dikiş biliyor olmama rağmen evlendikten sonra bir türlü cesaret edemedim. Birde bebişimiz olunca heralde hiç yapamam diye düşünürken sitenizi bulunca yeniden yeşerdi bütün sevdalarım.
    Bebekle yapıyor olmanız ayrı bir tebrik sebebi.
    Bugün heveslenip ceket kalıbı çıkardım bile bende. Oğluşum kalıbımın bir ucundan tutup yırtmış olsa da ne ona kızdım ne vaz geçtim.
    Bu ay memlekete annemin yanına gidiyorum. oturacağım makinenin başına :)
    Takipteyim sizide. Yorum yazmadan geçip gitmek istemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Size de kolaylıklar diliyorum..Bir çeşit terapi gibi insanların birşey üretmesi.Yaptıkça ayrı bir keyifli beğenildikçe ayrı..Kocaman sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...