Sayfalar

22 Nisan 2013 Pazartesi

Neon Ceket


Merhabalar
Mutlu ve bol güneşli haftalar herkese :)
İki hafta önce çook uzun bir aradan sonra Bakırköy pazarına gitmiştim,sırf kumaş almak için :) Tabi prensesimi evde bıraktığım için bu gidiş dönüş resmen ışık hızıyla oluyor.Pazara girip çıkmam ve torbalarca kumaş almam için genellikle maksimimum 1 saatim oluyor :) Ben kumaş diyorum ama eşimin tabiri paçavra :) oluyor.Beni gördüğü gibi ''toplamışsın yine paçavraları diyor'' ama sonucu görünce fikri değişiyor tabi..
Bu neon kumaşta o hafta aldıklarımdan,hatta aynı satıcıdan başka neon kumaşları seçince diğer bayanlar tuhaf tuhaf baktı bana.Tabi genellikle buradaki bayanların yaş ortalamasının 40-45 arası olduğu düşünülürse bu durum gayet normal.


Kalıp Burda Pratik 2010/02 1B numaralı model.Daha önce bu kalıpla başka bir ceket daha dikmiştim.Etek kısmı epey kısa oluyor.Bolero gibi olmuştu,bu sefer boyunu biraz uzatarak biçtim.


Ceketimin rengi bu fotoğrafta daha net belli olmuş.Diğerlerinde ışık ayarı iyi olmayınca çok soluk çıkmış.
Sevgiler...

11 yorum:

  1. Cok cici olmus gule hule giy canim

    YanıtlaSil
  2. rengi güzel deseni ayrı bi güzel yaaa:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş benim eşimde aynı paçavra bölümü kısmından bahsediyorum güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler,cok guzel bir sey cikmis elinizden.Sonuncu fotografda daha aydin cikmis

    YanıtlaSil
  5. eskiden cesaret edemezdim bu tür renklere, ama artık hoşuma gidiyor, hele ki böyle güzel kombinleri gördükçe. çok yakışmış size de, elinize sağlık, sevgiler.

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir parça yeterli oluyor zaten Semra'cım neon kullanınca,çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. guzel olmus canim :) ellerine saglik sonarustemova.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. Canım ne kadar beceriklisin maşallah, fırsat buldukça paylaşımlarını okuyorum ve dikişlerini çok beğeniyorum. Ben de ileride belki başlarım dikiş nakışa, çok hoşuma gidiyor böyle el emeği göz nuru şeyler :) Bu arada bu da benim bloğum, yeniyim blog aleminde, seni de beklerim canım benim http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...