Sayfalar

17 Eylül 2012 Pazartesi

Mint Yeşili Fırfırlı Ceket...


Hamileliğimin son günlerini bol bol dikiş makinasının başında geçiriyorum.Nedendir bilinmez sanki daha sonra hiçbir şey yapamıycakmışım gibi aklımda ne varsa dikme isteği içindeyim..
Not;Dün inanılmaz rüzgarlı bir hava vardı,o yüzden saç baş uçuşuyor fotoğrafta..


Ceketlere taktım demiştim.Bu modeli epey önce Laçin dikmiş ve çok beğenmiştim.Uygulamak şimdiye kısmet oldu.Dikim aşamalarını da ayrıntılı bir şekilde anlatmıştı.Ben pensli kalıp yerine düz bir kalıp kullandım.Kalıp çok eski 60'lı 70'li yıllar burdalarından.


Astar olarak içte ve fırfırlarda beyaz kullandım.Romantik detaylı şeyleri seviyorum.Renk olarak yine pek mevsime uygun değil ama,heryerin sonbahar renklerine boyandığı şu günlerde biraz renk iyi geliyor.Zira hiç sonbahar insanı değilim.Tek sevmediğim mevsim diyebilirim.Sanki insanın içinden enerjiyi alıp götürüyor kapalı havalar.Ve kesinlikle hüzün mevsimi.Yazmak bile içimi karartı ya neyse..
Mutlu haftalar herkese,yeni eğitim yılı da herkes için başarılı olsun umarım..
Sevgiler...

31 yorum:

  1. çok güzel olmuş çok da yakışmış güzel anne:)

    YanıtlaSil
  2. rengi modeli harika gerçekten.Ellerine sağlık canım.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım,öperiz :)Bu arada cinsiyeti hala öğrenemedik,nedir acaba ;)

      Sil
  3. harika olmusss gercekdende cok basarilisin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Ellerine emeklerine saglık canım, bebişten sonra belki uzun bir süre oturamazsın dikiş makinasının başına ondan böyle sürekli dikme isteğin olmuş olabilir :) Sen çok marifetli bir annesin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kızımla ilgilenmekten fazla zamanım kalmaz o zaman,şimdi acısını çıkarıyorum canım,çok teşekkürler..

      Sil
  5. evet orda görmüştüm ben de ilk. bu rengi de çok hoş olmuş ama:)

    YanıtlaSil
  6. canım yine süper güle güle giy.seni kıskanıyorum yaaa ne güzel şeyler dikiyorsun.bence de fırsatın varken dik ben şimdi çalışmaya başladım bir de kendime bile hiç vakit ayıramıyorum inan.sonbahar seni bundan sonra mutlu eder sanırım kızının doğduğu mevsim olacak inşallah.hııı bu arada kalıbı sen nerden buldun ben de edineyim de artık irem büyüdüğünde dikerim:))) buarada renk süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar konusunda hem fikirim :) Kızımı bana (hayırlısı ile) kavuşturan mevsim olucak inşallah canım.Yıllar önce gitti gidiyordan almıştım canım,bir satıcı hep eski burdaları satıyordu.Hep sevmişimdir o dönem giysilerini,zaten dönüp dolşıp geri geliyor biliyorsun,şimdikilerden daha güzel modeller var kesinlikle..

      Sil
  7. herzamanki gibi yine çok güzel olmuşcnm.bu kadar az kilo almanda muhteşem doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,kilo almadım gerçekten,5 kiloda kaldım ama malum herşeye yasaklı olunca böyle oldu..

      Sil
  8. inanılmaz güzel olmuş eline sağlık. bu cekete en çok yakışacak renk kesinlikle bu, hem bu hüzünlü mevsime renk ve neşe katmış;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :)Renkli kıyafetler kesinlikle insana enerji veriyor :)

      Sil
  9. çok hoş ve her zamanki gibi çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  10. Cok iyi görünüyorsun, ceket harika olmus,ellerine saglik. Bende son ay/hafta ve hatta günlerde dikis makinamin basindan kalkmamistim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. özlem
    inanılmaz güzel olmuş, ellerinize sağlık.bende hamileliğimin 25.haftasındayım dikmiş olduğunuz hamile kıyafetlerine bayıldım,çok başarılısınız.sizin içinde bir mahsuru yoksa sizden birtane hediye istiyorum.
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,sizde hayırlısı ile kavuşun inşallah bebişinize,hediye ediyim ama benim diktiğim elbiselerin hepsi yazlık ve malum artık havalar bunlara çok uygun değil..

      Sil
  12. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,iyi günlerde giy.:))

    YanıtlaSil
  13. 4ellerine sağlık şekerim..doğumdan sonra uzun bi zaman dikiş dikilemez gibime geliyo benm de:)))güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu'cum.Bende öyle düşünüp şimdilerde bol bol dikme telaşındayım :) biraz ona biraz bana :)

      Sil
  14. merhaba uzun zamandır izleyicinim ama yazmak şimdi kısmet oldu. Ceketin harika olmuş rengi modeli gerçekten çok güzel çok yakışmış. bende ufak tefek dikmeye çalışıyorum ama kumaş cinslerini pek bilmiyorum, bu kumaşın cinsi nedir acaba? bebeğini sağlıkla kucağına alrsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likralı kanvas kumaştan diktim.Yani kot kumaşı gibi,ama hafif esnek..O yüzden daha tok duruyor.Güzel dileğiniz için çok teşekkür ediyorum..

      Sil
    2. Teşekkür ederim yanıtın için. Kumaşçıdan böyle bir kumaş alayım da ceket dikeyim derken evde buldum benzer bir kumaş :)

      Sil
    3. O zaman kolay gelsin :)Paylaşın mutlaka..

      Sil
  15. yine hiç güzel olmamış ve hiç ama hiç yakışmamış diyeceğim tabiii ki kıskançlıktan....:) süper olmuş canım rengide çok yakışmış bence minik kuşunada dik baharda beraber giyersiniz...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...