Sayfalar

25 Eylül 2012 Salı

Bebek Odası Duvar Süsü (Bebek Odası Üçgen Bayrak)


Yine odanın genelinde kullandığım kumaşlarla bir çalışma.
Oldukça kolay birşey.Hem de çocuk ve bebek odalarına güzellik katıcak bir çalışma..
Üçgen kestiğim kumaşlara ben bir de aplike ile kızımın ismini yazdım.Temiz bir çalışma olması için çift taraflı yaptım.Aplikeyi uyguladıktan sonra arkasını astarlamış oldum yani.
Belirginleştirmek amaçlı olarak da yeşil kurdela üzerine diktim.


Duvara asmak için ise çift taraflı bant kullandım.Çok ağır olmadığı için yeterli oluyor..




40 yorum:

  1. Ahhh Ahhh bebek olasım geldi birden :)Ellerine sağlık güzel anne. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :) Öpücükler..

      Sil
  2. Canım sen çocuk odası dekorasyonu işine gir. Bebeğine/çocuğuna herkesden farklı ve özgün bir oda hazırlamak isteyenlere fikir verirsin. Vallahi bayıldım,ellerine sağlık! Minik Buğlem sağlıkla, mutlulukla kullansın güzel odasını. Sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün Ablacım,bebeğim için birşeyler yapmak öyle keyifli ki,beğenilmesi de ayrı mutluluk,kocaman sevgiler..

      Sil
  3. Hepsi el emeği, ne kadar güzel bir oda olmuş :) Ellerinize sağlık. Sağlıkla bebeğinize kavuşmanız ve bu güzellikler içinde büyütmeniz dileğiyle ...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah,güzel dileğiniz için çok çok teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  4. çok tatlı olmuş odası kuzucuğun, sakinlik huzur veriyor insana eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba;güzel bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık.Bu güzel ve şirin odaya ayrı bir hava katmış.Bu arada zaman iyice azaldı,hayırlı doğumlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,inşallah öyle olur..

      Sil
  6. Çok güzel olmuş odası da bayraklı isimliğide :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Buğlemin odası, senden beklediğim gibi şahane olmuş...gülücük sesi doldursun bu odayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim,çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  8. odası çok zarif ve sade olmuş.ellerine sağlık.hayırlısıyla gelsin artık Buğlem hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de gelsin artık minnoşum,sabırsızlanıyoruz :) Çok teşekkürler..

      Sil
  9. size o kadar çok özendimkii blog açmaya sayenizde karar werdim ama sizide beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum hemen Yasemin'cim..Hayırlı olsun bloğun..

      Sil
  10. Ellerine sağlık canım, Buğlem hanım sağlıklı, mutlu günler geçirsin inşallah güzel odasında. Öpüyorum seni de şekerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Funda'cım,inşallah canım..

      Sil
  11. Çok şeker olmuş, çok tatlı olmuş, çok cici olmuş ellerine emeğine sağlık bebişinle tadını çıkara çıkara kullanırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok çok teşekkürler tatlım,inşallah..

      Sil
  12. Çoook cici.Ay artık sağlıkla gelsinler bıcır bıcır bücürlerimizi kucağımıza alalım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tatlım,gelsinler artık hayırlısı ile :) Esas güzellik onlar olucak odalarda..

      Sil
  13. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.Ayrıca odada herşey birbirinden güzel.İnşallah sağlıkla gelsin prensesin.

    YanıtlaSil
  14. harika olmuş ellerine sağlık ayrıca odasıda çok hoş :) sağlıkla gelsin minnoş ;)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş.Hayırlısıyla bir an önce kucağınıza alırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah,çok teşekkürler..

      Sil
    2. Rica ederim bende sizi bloğuma beklerim uzun zamandır sessiz takipçinizdim :)

      Sil
  16. ellerine sağlık ne kadar hoş olmuşlar...
    sevgiler

    satış butiğim açıldı bu arada ziyaret etmek isterseniz:
    chfashiontrendbutik@blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Selam, bloğunuz ve sizinle tesadüf eseri tanıştım, ve bayıldım..hemen üye oldum izliyorum.bebeğinizin odası çok sade ve inanılmaz güzellikte olmuş,maşallahh..allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş.:)Bende beklerim sevgiler..

    cinaragacinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Oyhh bayıldım, yazıya da bayıldı ama en çok o zarif yastıklara.. Ben yaptım dersen oturur ağlarım artık :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba bende üç ay sonra doğum yapacağım:) oda dizaynınınızı o kadar beğendimki anlatamam, yalnız bir sorum olacak. ikea beşikten memnun kaldınız mı? yani sallanmıyor olması sizi sıkıntıya soktumu hiç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım doğduğundan beri yatağında yatıyor bi sıkıntı yok.Sallamaya alışmadı hiç.Sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...