Sayfalar

8 Aralık 2011 Perşembe

Yılbaşı Masası...


Merhabalar
Yılbaşına daha var ama...Yılbaşında genelde evde de olmayız ama ben temsili de olsa bir masa hazırlamak istedim.Evet hiç üşenmedim :) Hatta eşim görünce yok artık dedi :)) Ama blog yazmak böyle birşey sanırım.Aslında bir tür fotoğraf makinasıyla kaynaşma çalışması da denebilir.Canon'u hala hak ettiği gibi kullanamyorum sanırım :( Haftasonu masayı hazırladım gece gündüz çektim.Ama istediğim bu değil sanırım çok içime sinmediler.
Bir de siz inceleyin bakalım..




Tabaklarım da tam anlamıyla vintage... Şu yazımda ki zil ve takım kayınvalidemden.35-40 yıl önce  Almanya'dan almış.Kullanmaya pek kıyamamış,kırılır takım bozulur diye..Ama ben çok güzelmiş deyince hemen verdi :) Ama ben de gözüm gibi bakarım onlara...


Kalpli runner Boyner Evde'den...


Mumlukları Mudo'dan almıştım ama yapılabilir birşey.Minik kozalaklar ve biraz çam ağaçı dalı ile hoş olur..



 



27 yorum:

  1. ben çok sevdim,
    runner güzelmiş gerçekten ya,çokta sevimli.Tabaklar desen harika,tamda yılbaşı sofrasına yakışmış.mumluklardaki detaya öyle güzel odaklanmasaydın şirinliklerinin farkına varamayabilirdim.
    Çok güzel.
    he unutmadan tebrik etmeliyim,hiç üşenmeden bu masayı hazırlayıp bizler için fotoğrafladın harikasın.biliyomusun bunu bende yapıyorum çoğu zaman ve eşim bu hallerime alışamadı,sürekli bir gülme krizine giriyor:):)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, çok şık. runner peçeteler harika yemek takımı da çok orjinal gerçekten güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
  3. Canim cok guzel bir sofra olmus. Ben cok begendim, detaylari da, fotograflari da, gercekten bak ;-) Eve gidince inceleyecegim tekrar. Ayrica sana dun gece mail attim, optum cok.

    YanıtlaSil
  4. valla bayıldım çok sıcak bir sofra olmuş , ayrıca üşenmeyip hazırlamanada takdir ettim canım

    YanıtlaSil
  5. Bence de çok güzel olmuş. Sanırım yorum yapan diğer arkadaşlarla ortak fikrimiz kalpcikli runner çok cici. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok şık bir masa olmuş canım, yemek takımın da çok hoş gerçekten. Fotoğraflar da güzel, haksızlık etme kendine şekerim, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Tabaklar inanilmaz guzeller, yillandikca guzellesenlerden demek ki;)
    Canim bence yil basindan once boyle bir sofra hazirlayip bize gostermekle cok iyi bir sey yaptin. Ilham olur bize. Bana oldu:) Kirmizi mum kullanacagimi biliyorum artik;)

    Bu sade ve sirin halini sevdim sofranin. Kalpler, ekoseler;) Ama sanirim o yemek takimina bir sey olur diye kiyamazdim. Boyle daha eglenceli bir seyler kullanirdim;)

    YanıtlaSil
  8. eslemce;teşekkür ederim canım,evet tabaklarımı ben de çok seviyommm :) üşenmedim valla hem de zilyon tane fotoğraf çeketim gece gündüz :)

    Joveland;Çok teşekkür ederim sanırım hepsinin kombinasyonu yılbaşı temasını tamamladı :)

    Demetcim teşekkür ederim canım benim,hadi bir daha bak kritik yap bakalım,mail için de ayrıca teşekkürler çok öperim...

    Bahar;Teşekkürler tatlım..

    zühra;Kalpli runner favori oldu,işte kırmızının albenisinin etkisi sanırım,çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  9. Kendine haksızlık etme. Fotoğrafların gayet başarılı. Masa düzenin zevkin hakkında daha önce de söyledim,tek kelimeyle harika ! Canon'u ben de hala çözemedim. Bazen çekiyorum çekiyorum istediğim gibi olmuyor. Hatta yakın çekimlerde hala eski bas çek makinemi kullandığım oluyor. Denemeye devam. Doğru yoldasın !

    YanıtlaSil
  10. Funda teşekkürler şekercim,ayy bu güzel sözleri duymak işte çok güzel,o kadar uğraş hiç göze batmıyor :)Kocaman sevgiler..

    Sevgicim canım ya çok teşekkür ederim,tabaklar öyle kıymetli ki benim için gerçeketen umarım birşey olmazlar,maşallah diyelim,fikir verebildiysem ne mutlu bana,sevgiler..

    Nilgün Ablacım çok teşekkür ediyorum,bu güzel sözleriniz beni çok mutlu ediyor.Demek ki yalnız değilim Canon konusunda,gerçeketn aynı duyguları yaşıyorum bazen.Daha çok çalışmam lazım sanırım ama yavaş yavaş daha iyi olucak,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ve şık bir masa olmuş gerçekten yemek takımına bayıldım..bende olsa aynen kayınvaliden gibi kullanmaya kıyamazdım...

    YanıtlaSil
  12. Mumlar ve işlemeli örtüler çok güzel. Ama ben bu tip yoğun desenli tabakları sevmiyorum. Hiç kullanmam. Çünkü, içine koyulan yemek hak ettiği gibi gözükemiyor yoğun resimdden dolayı.

    YanıtlaSil
  13. merhaba runner çok zarif.mumlardaki detaylar da süper sofraya çok yakışmış.tabaklar ayrıca güzel ama bu sofraya uymamış bence.su

    YanıtlaSil
  14. Canım tek kelimeyle harika bir masa olmuş.
    ellerine sağlık üşenmemiş resimlemişsin.
    resimlerde gayet başarılı geldi bana.
    canon kullanan birisi olarak bende aynı dertteyim hangi modda çekmem gerek diye bir resmi 40 kere çekiyorum:(

    YanıtlaSil
  15. necla;çok teşekkür ediyorum,ama iyiki özenle korumuş..

    Adsız;teşekkürler,sanırım tercih ve zevk meselesi,zaten ben de abartı şeyleri sevmem o yüzden onun dışında yalın bir masa hazırladım,ama tabaklarımı çoook seviyorum ;) ..

    Su;Zevklerin kişiselliği sanırım canım,teşekkür ediyorum...

    pembe bloğum;teşekkür ederim canım,biraz fazla vakit ayırmak lazım Canon'a ilgi istiyor zira kendiler..

    YanıtlaSil
  16. Tabaklarına bayıldımm bayıldım..çok tanıdık bi desen..pembeleri de vardı biryerlerde sanki..birde fotoğraflardan en çok mumların yandığı fotoğrafları sevdim..

    YanıtlaSil
  17. Yılbaşı kutlamasamda masanı tabaklarını ve ranırını çok beğendim :)Fotoğraf işide zanla gelişen bir durum inş daha iyi çekimler yaparsın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Ay o kalpler var ya, o yeter bana :)
    Pek şık bir masa, menüde neler var :))

    YanıtlaSil
  19. Zeynep'cim teşekkürler,tabakalarım evet onlaı ben de çook sevdim,öyle kıymetliler ki benim için,zilyon tane fotoğraf çektim işte bu kadar oldu sonuç :)

    Melek;Biz de evde olmasakta ailecek bir araya gelip kutlarız,Çok teşekkür ediyourum,fotoğraf konusunda haklısnız zamanla daha iyi olucak inşallah..

    Banu Ablacım teşekkür ederim,kalp olmassa olmaz.Efenim şimdi menümüze gelince Portakallı pekin ördeği,Hindi... şaka şaka diyetteyim ya,gözleri şenlendirelim yeter,kocaman sevgiler..

    Noblesse;Çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  20. Runner'ı sen yapmışsındır demiştim ilk gördüğümde :) Tabaklar ahh o tabaklaaar! bayıldım bayıldım aman nazar değmesin, hem sofraya hem temaya çok yakışmış, eline sağlık

    Sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  21. Tatlım bu güzel masayı bizim için fotoğrafladığından dolayı çok teşekkür ederim. herşey harika duruyor. Bu gün öğleyin ben de böyle runner yapmak için içimden kırmızı kumaş almayı geçirmiştim inanamıyorum burada. üstelik çok güzel bir modelde vermişsin çalabilirim haberin olsun.Şirin bloğuna kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. aaa ben yorum bırakmıştım, onaylanmadı mı ? :)

    YanıtlaSil
  23. Bugün yayınladığım postta var ama yorumunuz bu posta yok,çünkü bütün yorumları onaylıyorum,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. cnm o makinaları kullanmak gerçekten zor daha doğrusu detaylı anlamak zor ama fotoğrafların çok hoş görünüyor. kırmızı olmadan yılbaşı masası düşünemiyorum mumların tabakların çok hoş görünüyor masa...

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar,rica etsem runnerınızın ölçülerini yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40*200 ama tamamı açık değil,çok uzun olduğu için bir kısmını katladım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...